?

Log in

what it is to burn [entries|archive|friends|userinfo]
perfection through silence

[ website | myspace ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

b-a-n-a-n-a-s [May. 8th, 2005|09:08 pm]
perfection through silence
[Current Mood |blahblah]
[Current Music |hallaback girl - gwen stefani]

last weekendCollapse )


"oooooh this my shit this my shit."

 

promCollapse )

 

happy mother's day all.

 

this morning i get a voicemail.... "hey what's up baby, just wanted to say happy mother's day cuz i'm gonna marry you and your gonna be my kid's mamma."

totally made my day.

Link3 comments|Leave a comment

(no subject) [Apr. 27th, 2005|04:38 pm]
perfection through silence
[Current Mood |annoyedannoyed]
[Current Music |last chance to lose your keys - brand new]

i've come to realize i can not wait to get out of highschool.
not because of pencils, books, teacher's dirty looks;

but because of the people in it.

 


forget everything you think you know about me.

LinkLeave a comment

who needs sleep? [Apr. 25th, 2005|01:07 am]
perfection through silence
[Current Mood |awakeawake]
[Current Music |el scorcho - weezer]

well to recap what has happened over spring break....

saturday went pat and chadd's for a bar bq. that was alright. played some frisbee, ate some burgers. later that night to a party wih emily and aaron in cortland. pretty fun. didnt really know many people, but saw some i haven't seen in like a year. beer pong and such, it was cool.

sunday was on my way home to truxton, stopped at mcguires (definitly spelled that wrong), and saw heather, josh, britt and dan. invited me to come up to the land trust for a bonfire. my mom let me go, we had a fun time. quote of the night "why are the inside of my pants wet?" from heather. she was sitting on a wet log, but it was so great. went back to britts to sleep.

monday and tuesday... probaly hung out with emily, watching movies or something. i think we watched some six feet under. don't remember what day it was, maybe even both days. still was cool though.

wednesday me and my mom went to syracuse to return shorts for my bro and get myself a prom dress. boy in zumiez was mighty cute. my mom was talking to mr barry, haha what a cool guy. went to boom babies and found the dress i wanted last time i was there. i found it right before i was about to leave. (it was hidden behind some icky dresses.) bought that, then we went back home.

thursday emily came over, we watched harold and kumar go to white castle. it was pretty funny. went to footie freeze, got irish cream soft serve with chocolate sprinks. mmm so good. didn't feel good after that. haha.

friday hmm was at my moms, then went to my dads at some point. went grocery shopping with my dad. at 1130 or so me and emily went to tburg to hang with zack, meg, justyn, and shane at justyns apartment. watched george lopez and oblongs and family guy. had a 30 rack of stones, zack fell asleep fast haha. was cold most of the night then i took a shower in the morning, and then we left and dropped justyn at the mall for work, and met zack at manos for some breakfast. mmm. got home around 4 saturday..

saturday i turned 18! woop woop.so great. kassidee is awesome. she had a party for me and ashley c at her house. (her bday is the 25th) had a good time. played some pong, watched some gay porn on dustin's laptop. that was great. laughed at something i can't remember. we got the photos though, haha. had a good talk with someone.  sat on the couch and watched south park with emily, dustin, and dan. had a little sing along. i just had a really awesome night. thanks everyone who came.

sunday woke up at 11 or something, took cans back with kass, got 4 bucks so we shared a snacker combo at kfc. that hit the spot. then she took me home and i got online for a bit. my dad left for work, and i took a nap for about an hour, was woken up by a phone call, but it was a good wake up call. talked on the phone for a bit. took a shower, then got a call while i was in the shower. lol. *boy you sure pick the right times to call me. lol* watched some tv, then i got another call and talked on the phone for a few hours.

i should probbaly be getting to bed.  i've only gotten like 3 or 4 hours sleep this weekend, and i'm wide awake. maybe i'll go do 100 jumping jacks.


and it is techinically monday so....

happy birthday ashley c!



how stupid is it? i can't talk about it
i gotta sing about it and make a record of my heart
how stupid is it? won't you gimme a minute
just come up to me
and say hello to my heart
how stupid is it? for all i know you want me too
and maybe you just don't know what to do
or maybe you're scared to say: 'i'm falling for you' 

i wish i could get my head out of the sand
cos i think we'd make a good team
and you would keep my fingernails clean
but that's just a stupid dream that i won't realize
cos i can't even look in your eyes without shaking, and i ain't faking
i'll bring home the turkey if you bring home the bacon

i'm a lot like you so please, hello, i'm here, i'm waiting
i think i'd be good for you and you'd be good for me

i'm a lot like you
i'm a lot like you
i'm a lot like you
and i'm waiting
i think I'd be good for you and you'd be good for me

=W=

Link1 comment|Leave a comment

my tush [Mar. 30th, 2005|06:18 pm]
perfection through silence
[Current Mood |bouncybouncy]
[Current Music |dead on arrrival - fall out boy]

MyHeartDefies:  I AM MADLY IN LOVE WITH YOU
MyHeartDefies: AND YOUR BUTTHOLE

leads fail: it's mmmmm
leads fail: like you bum

hwaiian leilani: i <3 your booty

 

well i guess this means i have a nice butt! yay! haha.

LinkLeave a comment

mel brooks [Mar. 27th, 2005|05:43 pm]
perfection through silence
[Current Mood |cheerfulcheerful]
[Current Music |the tv in the background]

 last night went to emily's and we rented history of the world part I and  spaceballs. great time.
i love mel brooks. i don't know what i would do without his movies.

"what fool put carpet on the walls?"

i think it's time for some ice cream.

Link2 comments|Leave a comment

if i had known [Mar. 26th, 2005|03:28 pm]
perfection through silence


if i had know that it was the last time
we would ever kiss,
i would have tried harder to make it last.


i hate being jealous. especially if it isn't my fault.



i'm coming out of my cage
and i’ve been doing just fine
gotta gotta gotta be down
because i want it all
it started out with a kiss
how did it end up like this
it was only a kiss, it was only a kiss

i just can’t look its killing me
and taking control
jealousy, turning saints into the sea
swimming through sick lullabies
choking on your alibis
but it’s just the price i pay
destiny is calling me
open up my eager eyes
‘cause i’m mr brightside.
-the killers

LinkLeave a comment

(no subject) [Mar. 24th, 2005|04:49 pm]
perfection through silence
[Current Mood |curiouswanting to nap]
[Current Music |the greatest fall (of all time) - matchbook romance]

today was kind of boring. had to take my pre-calc test. not too shabby i guess. didn't have to take the astronomy test, since i missed so much. taking it monday.
no school tomorrow! yay! but wait.....i have to work. crap. at least they said i'll get paid for 2 hours even if i don't get a lesson. i guess that is better than nothing. i was planning on going snowboarding tomorrow anyways. it might be the last day. *tear* but anyways, today after school i helped mr tongue, being the vice president of choir and all, i put the new music in the music folders. then i came home and i haven't done anything really yet. going to my moms house or something later tonight. then to lab in the am. then i might go to syracuse (i haven't been in so long) to go shopping. yay. then hopefuly i'll get back early to go to meggie's for some hot tubbing. mmm yes. not sure what is going on saturday. kind of wishing i could go to vermont this weekend with all the instructors, not sure how many of them are going. maybe they want me to work tomorrow since most of them will be at stratton. kind of wish i could go. oh well, there is always another time.

i may go take a nap.
LinkLeave a comment

(no subject) [Mar. 23rd, 2005|06:34 pm]
perfection through silence
[Current Mood |bouncybouncy]
[Current Music |his yoke is easy (a song we are singing in choir)]

You scored as Ecstacy. Love, sex, parties, and DANCING! Just be wary of your mood coming down! www.dancesafe.org

</td>

Ecstacy

69%

Mushrooms

56%

Cocaine

50%

None!

50%

Inhalents

44%

Alcohol

38%

Marijuana

19%

What's your ideal drug?
created with QuizFarm.com



i didn't know they could have all those shapes on them. that's neat.
but it doesn't make me want to take drugs any more! :P
LinkLeave a comment

(no subject) [Mar. 20th, 2005|05:21 pm]
perfection through silence
[Current Mood |crushedcrushed]
[Current Music |mr. brightside - the killers]

well this saturday sucked. i had to work during the pond skimming for the instructors party. josh gave me 2 girls that have never snowboarded before at the 12 oclock so they can come back at 2 for another lesson and that's when the pond skimming started. the girls in my lesson said they wanted to watch it, so we went over and then we saw 3 people go and then they wanted to go back to learn how to board. who learns how to snowboard on one of the last days lab is open anyways? honestly. then also i wanted to go to the bar b q up on the hill before the 2 oclock lesson but i wouldnt have enough time to eat, so i didnt go. i went after the lesson and there was no food left really. so i go back in the lodge and have a beer. then i went boarding and it was ok, kind of icey and hard. lab is closed today, so looks like i'm not doing anything.  and i find out that stellar boy isn't so stellar anymore; he has a girlfriend. just my luck. so i guess i'm back on square one.

LinkLeave a comment

(no subject) [Mar. 16th, 2005|10:50 pm]
perfection through silence
[Current Mood |awakeawake]
[Current Music |lemonade - tsunami bomb]

what alcohol are YOU??? by amberfinesse
name:
age:
sex:
favorite singer:
you are:
Quiz created with MemeGen!



yay for being the kind of beer i hate. haha.





Your Seduction Style: The Natural





You don't really try to seduce people... it just seems to happen.
Fun loving and free spirited, you bring out the inner child in people.
You are spontaneous, sincere, and unpretentious - a hard combo to find!
People drop their guard around you, and find themselves falling fast.





heehee. let me free your inner child! :)
LinkLeave a comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]